Chemtrail Skeptic

A blogon a chemtrail összeesküvés elmélettel, annak bizonyítékaival és állításaival foglalkozok szkeptikusan. Eredetileg egyetlen bejegyzésbe szerettem volna leírni mindezt, de az idő előrehaladtával, ahogy egyre inkább beleástam magamat az összeesküvés elméletbe, egyre csak gyűltek az infók és az ellenbizonyítékok. Egyszer csak azon kaptam magamat, hogy egy többtízoldalas dokumentumon dolgozok már hónapok óta. A blogon ezt a hatalmas dokumentumot osztottam fel bejegyzésekre.

A Honvédelmi Minisztérium álláspontja chemtrail ügyben

Közzétéve: 2014.03.19. 14:14 | Szerző: Kovács Nándor

Mindenképpen érdekes és megemlítésre érdemes, hogy 2012. május 15-én Korondi Miklós a Jobbik Magyarországért párt országgyűlési képviselője írásbeli kérdést nyújtott be Kövér Lászlónak, az Országgyűlés elnökének „Meddig permetezik vegyszerekkel hazánk lakosságát, mint a csótányokat?" címmel. A képviselő interpellációjára Hende Csaba, honvédelmi miniszter válaszolt, viszonylag eléggé frappánsan.

„... a Magyar Honvédség engedélyével vagy tudomásával Képviselő Úr levelében említett tevékenység nem folyik, mérgező hatású vegyi permetező repülések Magyarország területén a jelzett időpontokban, de általában is kizártak."

Valamint helyre is igazítja a képviselő tévedését, amiről már fentebb már írtam:

„Tájékoztatom, hogy Magyarország légterében nincsenek „légi folyosók”, mind a polgári és a katonai légijárművek a csatolt légiforgalmi térképeken szereplő útvonalakat használják.”

Korondi Miklós mellesleg mégis milyen választ várt? Ha mindenki benne van az összeesküvésben, akkor pont Hende Csaba lesz az, aki először letagadja, nem? A chemtrail hívőknek persze ez ismét egy megerősítés volt, hiszen ha tagadják, akkor biztos igaz. Hiába na, az összeesküvés elmélet hívőket mindig minden csak megerősíti, ha nem foglalkoznak vele akkor az is bizonyíték, ha foglalkoznak vele és cáfolják, akkor is.

komment

süti beállítások módosítása